Complexmanagement
VB doet complexmanagement als extra service
Verhuuractiviteiten zoals bemiddeling en screening hebben een werking tot aan de voordeur. Dit is niet genoeg om huurders lang en tevreden te laten wonen in uw complex. Het is ook niet genoeg om misstanden in uw complex tegen te gaan zoals overbewoning en heftigere vormen van woonfraude.
Sinds 2020 zijn wij gestart met 'Complexmanagement'. Met dit serviceconcept komen wij gedurende bewoningstijd ook achter de voordeur. Wij zorgen er direct voor dat huurders makkelijk met ons en elkaar kunnen communiceren op een online platform.
Zo is elke huurder altijd voorzien van belangrijke informatie omtrent het wooncomplex, op de hoogte van actuele storingen en van komende evenementen zoals buurtbarbecues . Ook is het de plek waar huurders dagelijks hun klachten kunnen delen met ons en andere ketenpartners.
Service medewerkers
Kent uw vastgoed van A tot Z
- Speciaal voor complexen van VB
- Zorgt voor optimale leefbaarheid in en om complexen
- Verricht kleine reparaties
- Is aanspreekpunt voor huurders
- Regelt praktische en technische zaken voor u
- Controleert bewoning
- Blijft in verbinding met u
- Via een social platform gemakkelijk geholpen worden

Servicemanagers
Introduceert uw vastgoed met een knipoog aan potentiele huurders
Taken
• Bezichtigingen organiseren en bijwonen in de regio
• Potentiële huurders goed en snel begeleiden naar een passende huurwoning
• Inspecties uitvoeren: voorinspectie, eindinspectie en opleveringsinspectie
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor huurders binnen jouw regio

Wanneer kiezen voor onze complexmanagement?
Minder zorgen om klein onderhoud
Als u minder zorgen wilt over klein onderhoud, dan is complexmanagement van VB ideaal. U heeft één aanspreekpunt en alles wordt snel geregeld.
Inspectie bewoning
Als u de bewoning wil laten controleren. Zo voorkomt u bijvoorbeeld wietkwekerijen of ongewenste onderverhuur.
Zorg voor het complex
Als u ervoor wilt zorgen dat het complex er uitstekend bijstaat en dat kleine gebreken direct opgemerkt worden.
Inspectie complex op gebreken
Als u uw complex periodiek wil laten controleren op aanwezige onderhoudsgebreken. De huismeester maakt hiervan periodiek een rapportage.
Tevreden huurders
Als u tevreden huurders wilt, dan is een huismeester aan te raden. Veel huurders gebruiken de huismeester als aanspreekpunt.
Schoonmaken
Als u graffiti wil laten laten verwijderen of kleine schoonmaakwerkzaamheden wilt laten verrichten.
Vuilafvoer
Als er in of rondom het pand vuil aanwezig is zoals folders, winkelwagentjes, meubilair e.d.
Mutatie onderhoud
Als een woonruimte vrijkomt voor de verhuur en onderhoud moet worden verricht om wederverhuur weer mogelijk te maken of een hogere huurprijs te realiseren.
Kleine reparaties
Als u kleine reparaties wilt laten verrichten zoals het vervangen van sloten, sifons, kranen, deuren en nog veel meer .
Tuin onderhoud
Als u periodiek onkruid wil laten verwijderen, het gras wilt laten maaien of moet snoeien.
Lampen vervangen
Als u lampen wilt laten vervangen of nieuwe energiezuinige led-verlichting wilt laten aanbrengen. Onze huismeester kan een voorraad houden, zodat een lamp snel vervangen kan worden.
Verwijderen van fietsen
Als er meer fietsen dan bewoners zijn of er staan veel kapotte fietsen kan onze huismeester kan onze huismeester deze voorzien van een kaartje en na 2 weken weghalen en tijdelijk opslaan.
Wat is het doel van complexmanagement
-
Huurderstevredenheid optimaliseren
-
langere bewoningsduur
-
huurders worden ambassadeurs
-
Kosten verlagen voor huurders en verhuurder door terugkerend onderhoud te ‘leren’, te beschrijven en vervolgens zelf uit te voeren
-
Inzicht krijgen in gedrag van huurder aan de hand van data ‘lifecycle of the tenant’

Conclusie
Om huurders lang en tevreden te laten wonen in een woning, stopt ons verhuurtraject niet bij de voordeur. Daarom zijn we in 2020 gestart met complexmanagement. Complexmanagement is bij Verhuurtbeter.nl een serviceconcept waardoor huurders makkelijker met ons en elkaar kunnen communiceren op een online platform. Zo is elke huurder altijd voorzien van belangrijke informatie rondom het wooncomplex, op de hoogte van actuele storingen en van komende evenementen zoals buurtbarbecues . Het platform is ook de plek waar huurders hun klachten kunnen delen met onze servicemanagers en onze ketenpartners. Door te weten wat er leeft en wie er leeft, kunnen we beter anticiperen. En dat zorgt weer voor tevreden huurders.
Heeft u interesse in onze complexmanagement-formule?
We hebben 1 voorwaarde: dat we de woningverhuur regelen, zo weten we wat en wie we mogen onderhouden in de complexen. Dit bieden wij u bij de service Complexmanagement:
• Kritische begeleiding en ROI
• Goed inzicht van resultaten d.m.v. cijfers
• Interessante voorwaarden